Tutaj powinien być opis

ZDALNA DEBATA OKSFORDZKA

 

Dnia 22 kwietnia 2021 roku Szkolni Ambasadorzy Edukacji Ekonomicznej  przygotowali i przeprowadzili debatę oksfordzką, która  toczyła  się wokół tezy: „ Oszczędzanie jest przepustką do  sukcesu ekonomicznego”, której broniła  strona Propozycji, a którą próbowała  obalić strona Opozycji.
Zanim uczniowie przystąpili do debaty  wybrali tezę do dyskusji, wybrali mówców i określili ramy czasowe debaty. Pierwsi i drudzy mówcy strony Propozycji i Opozycji  przygotowali swoje argumenty opierając się na wiedzy zdobytej podczas  spotkania z ekspertem Panią Klaudią Książczak  oraz z lekcji „Chcę oszczędzać, ale jak to zrobić?”.
Przygotowując argumentację uczniowie korzystali z podstawowych zagadnień związanych z ekonomią, analizowali poszczególne formy oszczędzania i inwestowania, uświadamiając sobie korzyści z oszczędzania w bankach. Zastanawiali się też nad ewentualnymi  mankamentami usług bankowych.